« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji oraz stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Informacja Burmistrza o działalności w okresie międzysesyjnym.

4. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Gminę Miejska Górka za 2024 rok.

5. Wnioski i interpelacje Radnych.

6. Podjęcie uchwał w sprawie:

d) zmieniająca uchwałę w sprawie udzielenia dotacji dla Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Mikołaja w Miejskiej Górce w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków na realizację zadania pn. "Renowacja elewacji budynku kościoła pw. św. Mikołaja w Miejskiej Górce",

e) ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Miejska Górka dla publicznych i niepublicznych: szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego,

f) utworzenia jednostki organizacyjnej Gminy Miejska Górka pod nazwą „Gminny Żłobek w Miejskiej Górce” oraz nadania jej statutu,

g) utworzenia jednostki organizacyjnej Gminy Miejska Górka pod nazwą „Gminna Stołówka w Miejskiej Górce” oraz nadania jej statutu.

7. Odpowiedzi na wnioski i interpelacje Radnych.

8. Wolne głosy i wnioski.

9. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej